Snabbt

19:23:42 2013-05-14

Idag har dagen hårt ganska fort! Den började med idrott. När den var slut tog jag bilen hem till gymmet och gymmade innan jag åkte hem och duschade. När det var dags så gick jag till bussen som tog mig tillbaka till skolan för min andra och sista lektion. På den lektionen fick jag veta att jag klarade gehörs och musiklära kursprovet! Så himla skönt!
Efter skolan så följde jag med Andreas hem en stund och pluggade där. Efter en halvtimme åkte Andreas iväg och jobbade så jag stannade en stund till och åkte sen med pappa hem när han åkte från jobbet. Väl hemma var det mag och sen dess har jag målat naglarna och ätit färsk ananas! Gott!
Nu väntar jag på att toan ska bli ledig så ska jag gå och duscha, för andra gången i dag. Är det kallt ute så är det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback