Torsdag

18:30:08 2013-05-02

Idag hade jag bara två lektioner men jag åkte med 13.35 bussen hem. Jag och Cassandra skulle ha solat men det va så himla dyrt så vi gick i affärer och kollade i stället innan det blev dags att hoppa på bussen. Väl hemma var jag tvungen att lägga mig en stund i min säng för att min rygg gjorde så ont. Den har gjort jätte ont nu i en vecka men det har nog med förkylningen att göra. När den var lite bättre så gick jag en sväng med Caesar innan jag drog på mig shorts och tog med min en filt och satte mig utanför altanen i solen. För att förtydliga hade jag inte filten runt mig utan under mig där jag satt. Jag och Caesar var nog ute i solen i en och en halv timme innan det började bli kallt och dags för att gå in. När jag ändå var ute och mös passade jag på att läsa i en bok som vi ska läsa till svenskan. Jag är snart klar! Äntligen!
När jag kom in såg jag att jag börjar få fram mina fräknar! Men de syns bara lite och bara en liten stund efter att jag har varit ute. Jag är fortfarande så pass ljus i huden så att de inte syns hela tiden. Det blir annat lite senare på sommaren!

I morgon ska jag, mamma och kanske Johan till Örebro. Jag ska köpa det som är kvar till studenten och balen! Jag ska också lämna in min balklänning som ska sys in. Det är inte varje dag något jag har på mig behöver sys in, men sånt har börjat hända ganska mycket på sistone!

Nu är det dags att äta maten jag här gjort!

Mysbilder från i dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback