Onsdag

11:27:59 2013-11-06
Jag mår fortfarande inge bra så jag har bänkat min rumpa i mina säng för dagen. Jag har numera ögonfluss och vatten bakom båda trumhinnorna i stället för en. Ögonflussen börjar bli bättre som tur är så jag kan nu mest fokusera på att höra vad alla säger! Jag hör som en kratta eftersom jag har vatten bakom trumhinnorna. så lära sig teckenspråk skulle inte vara fel! Det är väl bara ett plus att jag tycker det skulle vara både kul och intressant! Jag har faktiskt funderat på att bli teckenspråkstolk! Det skulle vara super kul!
 
Idag ska jag som sagt sitta bänkad i min säng med datorn i knät. Mer än så orkar jag inte göra på en dag. Då kan ni fatta att jag inte mår bra! Igår ville jag komma ut lite så jag följde med mamma när hon handlade. Vi var borta i 45 minuter och efter det var jag helt slut! Det snurrade och jag var andfådd m.m. Helt utmattad helt enkelt! Jag tycker inte om att vara sån! Jag vill kunna hänga med i svängarna! Men vad ska man göra om man inte mår bra?

Jag får försöka trösta mig med att det snart faktiskt är första advent och att jag måste börja planera julklappar!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback