Vårdcentralen

12:00:42 2013-11-04
Jahopp då var man sjuk. igen. Mitt immunförsvar suger verkligen! Den här gången har jag jätte ont i mitt öra, hör inget på högra örat och har feber. Så jag har tid på vårdcentralen kvart i två för att kolla om jag har öroninflammation. Det kan också vara streptokockel, eller halsfluss. Det gick tydligen på ett dagis jag va på förra veckan. Så vi får se. Jag blir i alla fall hemma från jobbet några dagar! Jag har i alla fall klarat mig några veckor efter att jag kom hem från Turkiet utan att bli sjuk med hjälp av vitamintabletter. Men någon gång måste man ju bli sjuk igen. Jag hade hoppats på några fler veckor innan det var dags.
 
Igår gick jag och la mig åtta och vaknade i dag halv tio. Så länge sover jag inte om jag inte mår bra! Så det blir några lugna dagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback