Redo

15:09:44 2013-10-07
Nu har jag packat klart nästan allt som ska med i morgon. Jag måste bara åka och handla några sista saker innan jag är klar. Så nu väntar jag bara på att Andreas ska komma hit så ska vi åka och fika! 

I morse va jag och mamma till stallet. Hon gick med Caesar och jag red. Vi tog det fortfarande väldigt lugnt. Och Caesar var jätte duktig och gick bredvid! Så nästa gång jag bara ska skritta så kan jag nog ha med Caesar själv! Vi pälsade på oss alla reflexer vi kunde hitta för älgjakten började tydligen i dag trodde vi. Men det va tydligen nästa måndag. Men nu syntes vi i alla fall! 
Det va en jätte mysig tur innan en vecka i solen! 
En av katterna i stallet ville vara med och mysa i dag också. Den klättrade upp på min axel och skulle sitta där. Så lite ryggskott senare hoppade han äntligen ner och jag kunde börja hämta sandor. Men Gud så mysig katten va! Jätte trevlig! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback