Snart dags

20:57:17 2013-10-06
Idag har jag fått riktigt mycket gjort! Först red jag en barbacka sväng med Andreas som sällskap, sen fick jag för mig att riva ut hela min garderob och städa den innan jag skulle städa mitt rum och sen har jag hunnit packa nästan allt jag ska ha med mig till Turkiet på tisdag! Jag kan knappt fatta att om två dygn är jag framme i Marmaris!
 
I morgon ska jag först rida. Sen åka och handla lite tills på tisdag och sen hem och hoppa in i duschen. Efter det ska jag och Andreas åka och fika. Lite mys när vi knappt kommer kunna prata på en vecka! Sen efter det ska jag hem och göra det sista innan det är dags att försöka sova innan jag 8.01 kommer sitta på tåget mot Lidköping och Göteborg!
 
Det kanske blir någon sista uppdatering i morgon innan det kommer vara tomt på bloggen tills jag kommer tillbaka. Fast det är väl inget ovanligt att det inte händer något nytt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback