Taggad

13:35:42 2013-10-02
Igår kväll pratade jag med Sara i två timmar och nu längtar jag ännu mer till Turkiet! Det som känns jobbigt nu är väl att jag måste hinna med så mycket innan! Eller egentligen är det inte så mycket. Men det känns som det. Jag ska packa, städa mitt rum, fixa naglarna, rida, tömma kameran och sen va det nog inget mer. Men det känns som att det är massor! Jag börjar redan bli nervös! Men det ska bli jätte kul!
 
I helgen skulle jag ha ridit islandshäst men det blev inte så för de flesta som skulle med kunde inte i sista sekund. Så jag ska rida lite "riktig" polle i stället! Jag ska rida torsdag, söndag och måndag innan jag åker. Det blir tre väldigt lugna dagar! Dels för att jag fortfarande är förkyld och dels för att Sandor ska vaccineras på fredag. Och när de vaccineras får de inte anstränga sig alls. Så på söndag blir det en barbacka tur i skritt i hans takt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback