underbart

14:52:33 2013-10-18
Nu är jag hemma i kalla Sverige igen! Eller ja jag kom hem i onsdags men jag har varken haft lust eller ork att blogga. Igår sov jag till kvart över elva och sen på kvällen fick jag migrän. SÅ jag la mig vid elva och vaknade vid nio. Mycket tidigare än jag trodde men det var bara bra för då hann jag gå långpromenad med Caesar och handla innan lilla Isak kom hit. Han kom hit vid kvart i två ungefär och då gick jag, Isak och Caesar på en promenad på en gång så att Isak fick sova för hans mamma Sharon sa att han var jätte trött efter att ha ätit. Så vi pälsade på oss kläder och gick ut och gick. Det var inga problem alls för Isak att somna så nu ligger han i vagnen i hallen och sover!
 
Jag tänkte lägga upp bilder från Turkiet nu. Det var 30-40+, klarblå himmel, turkost vatten och helt underbart! På torsdagen var vi på en båtutflykt då vi gjorde fyra stopp då man fick bada i så vikar vid olika öar. En av öarna hette paradisön. Sara och jag var ju tvungna att simma dit så nu har vi varit på paradiset! paradisön är de ön med röd sand som är med på några av bilderna! Jag orkar inte berätta om alla dagar då de såg ut ungefär lika dant så jag tänkte visa bilder i stället och bara dra lite kort om vad vi gjorde. Dagarna börjad med att vi solade på stranden. När det började bli lite svalare gick vi till hotellet och bytte om och gick sen i affärer eller åkte in till hamnen och gick i affärer där i stället för runt hotellet. Sen när det började bli mörkt gick vi och åt på hur många goda restauranger som helst! Dagen slutade sen men att vi åt godis och tittade på svt1!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback