Onsdag

21:13:04 2013-09-11
Idag som varje dag den här veckan har jag jobbat på mitt nya jobb. Jag har alltså två jobb just nu! Vilket känns jätte bra! Jag kommer förmodligen jobba resten av veckan också! Jag vet i alla fall att jag ska jobba i morgon! 
Igår när jag kom hem efter att ha jobbat och ridit så hick jag in på mitt rum och då stod det en vas med rosor och en jätte söt påse med godis på mitt bord från Andreas! Jätte gulligt! 
I morgon när jag har jobbat ska jag rida och får Lotta som sällskap! Jag hoppas att det går lika bra sol när jag red igår! Han var super duktig igår! Så himla stolt! 

Idag när jag kom hem från jobbet så gjorde jag en ny mat. Jag är så trött på att pasta såser vi gör hemma så jag provade att göra en ny. Den blev riktigt god! Det tyckte de andra också så det blev tomt i kastrullen! 

Igår fyllde Caesar år! Han blev hela sju år! Det känns fortfarande som att han är valp! Han fick öppna paket och fick massor med nya saker! Så grattis till honom! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback