Sjuk

16:27:16 2013-09-16
Ja efter första veckan bland alla barn ligger jag nu hemma och är sjuk. Bacillerna tyckte om mig lika mycket som barnen gjorde! Men det brukar bli så så det är bara att hoppas på att jag blir frisk snart! Eftersom jag inte mår så bra så har jag bara slappat hemma i dag! Vilket är precis det jag orkar! Jag blir hemma från jobbet i morgon också men hoppas att jag blir bättre tills på onsdag!  Den här veckan skulle jag ha ridit tisdag, onsdag och lördag. Men eftersom jag inte mår bra så blir det i alla fall ingen ridning i morgon. På torsdag ska Sandor få besök av tandläkaren så då får han stå på fredag. Han har även fått börja gå in på nätterna nu! Så det är dags att börja mocka! Men jag tycker det har blivit riktigt mysigt att vara ute i stallet och bland hästar igen! Det känns jätte bra att ha kommit igång!  Nu ska jag fortsätta med mitt slappande!   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback