Underbart duktig

07:07:25 2013-09-13
Igår var sandor så himla duktig när jag red! Lotta var med och skulle fota men jag hade inget batteri i min kamera så det fick bli några suddiga mobilbilder. Men det är bättre än inget alls ;) det är jätte kul att rida nu för äntligen börjar det släppa vad gäller formen! Så jag är jätte nöjd över igår!

Nu ska jag strax åka iväg till jobbet för att jobba mitt sista pass det här veckan. Vilket ska bli så himla skönt! Jag är super trött och alla barn smittar mig så jag är förkyld och fryser och svettas om vartannat! Så det ska bli skönt med helg! 
I morgon ska jag hjälpa till att stöda och måla i våran nya del av stallet. Sen kanske vi ska löshoppa hästarna lite. Det ska bli jätte kul att se! Kameran följer nog med då med fullt batteri! Jag ska bara orka lägga in dom i datorn också ;) 

Nu måste jag åka till jobbet! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback