Lugn dag?

21:15:57 2014-04-22
Min lugna kväll efter jobbet blev då som bortblåst! Jag stannade ju hemma från stallet för att vila lite och bara ta det lugnt! Men efter matlagning och en spring runda så följde jag med pappa ut på långpromenad med Caesar! Så nu ska jag strax lägga mig i min sköna säng och sova innan det blir jobb och stall i morgon och ett nytt försök till lugn kväll ;) jag slutar halv ett i morgon så då åker jag ut till stallet tidigt ;) så har jag tur kanske jag kan sitta med datorn i knät nästan hela kvällen ;) det är så skönt att bara slappa ibland och det har jag inte gjort på flera veckor och jag känner att jag behöver en sån dag nu! 

I morse när jag skulle cykla till jobbet såg jag att Ronja låg i vårsolen och mös under rododendron ;) va ju såklart tvungen att mysa lite med henne också innan jobbet ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback