Sista april

06:54:39 2014-04-30
Igår jobbade jag till två och åkte sen hem och hämtade min cykel och inte sen mot Kumla för att hämta Lotta! Inte på cykeln, med bilen med cykeln där bak ;) sen åkte vi mot Örebro. Först lämnade vi in cykeln på service och sen åkte vi till hööks. Därifrån fick jag med mig en ny sadelgjord ;) efter det åkte vi till stora varuhuset för att växla pengar och köpa adapter och sånt. Men pengarna får vi hämta en Annan dag. Alla skulle tydligen till London nu ;) 
Jag kom hem vid 20 i 8 ungefär och va dö trött! 
Så idag kan ni ju gissa om jag är pigg ;) inte direkt! Men jag får sova i morgon! Det är ganska jobbigt att börja olika tider varje dag då klockan står väldigt olika och kroppen hinner inte vänja sig! Men men ;) 

Idag ska jag till stallet efter jobbet och får med mig Linnea igen! Så det kanske blir lite kort den här gången också ;) efter det ska jag hem och duscha och sen hämta upp Linnea igen för att kolla på majbrasa och sen hem till mig och göra hemmagjord pizza! Mums! Så i dag blir det körigt för att hinna ;) men det ska nog gå bra! Jag sparade en timme när jag fick veta att bilen kommer hem en timme tidigare så jag kommer då till stallet en timme tidigare och slipper stressa ;) 

Nu ska jag göra mig i ordning det sista och sen gå iväg till jobbet! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback