Sista lediga dagen!

19:33:56 2014-04-21
Nu är sista lediga dagen snart slut. Sen blir det jobb igen i nästan två veckor och sen är det dags att sätta sig på ett flygplan för att åka till London! 
Det har varit några jätte bra lediga dagar! 
På fredagen städade jag och gjorde tårta för att på kvällen vara bortbjuden på mat. 
På lördagen va det kalas för mig och sen bowling på kvällen. 
På söndagen blev det en utflykt till tåken nästan hela dagen och sen spenderades kvällen i stallet med pappa .
Och idag nu har jag varit i stallet och sen bara tagit det lugnt. 
Det fick riktigt bra med Valencia i dag! Jag red på henne på riktigt i dag! Förut har jag vara suttit på henne men nu red jag själv på banan med lite hjälp av Maria i början med longerlina! Det va bara skritt men det är jobbigt nog för henne nu i början. Hon höll sig jätte lugn och kändes väldigt mjuk och fin att rida! Så det ska bli jätte kul nu om vi kan komma igång på "riktigt" och få rida henne! 

I morgon blir det en jobbdag. Så på eftermiddagen ska jag inte göra något alls! 
Men på onsdag ska jag både jobba och rida! Går det såhär bra kan jag nog börja trava snart! Håller tummarna ;) 

Nu ska jag förbereda lite inför i morgon innan jag ska sova! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback