Snart helg!

22:22:31 2014-04-10
Nu är det äntligen snart helg! Så efter jobb, jobbintervju och spendering av pengar längtar jag efter helg! Pengarna har jag lagt på massor av hästgrejor för att på lördag kommer nämligen en liten häst till mig som jag kommer ha på foder om allt går bra. Vi ska testa i tre månader först och se hur det känns och känns det bra så kommer ni nog få se mer av henne! Jag tänkte att när hon är här så kan jag visa bilder och berätta lite mer om henne så att ni vet vad jag pratar om. bara jag kommer ihåg att blogga då ;) 
Idag efter min jobbintervju åkte jag och Johan mot Örebro och hööks för massor med häst shopping. Det blev några fler stopp än hööks men det va inte lika viktigt ;) så nu bara för att jag känner mig fattig så ska jag ut med några kompisar på krogen i morgon! Bara för att få göra av med lite mer ;) nej skämt å sido jag har världens ångest över hur mycket jag spenderade i dag! Men det va saker jag kommer att behöva på en gång när hon kommer. Och resten tar jag sen. 

Nästa vecka är det ju också en väldigt stor dag! Den 19 fyller jag nämligen 20! När jag va mindre älskade jag födelsedagar! Men nu känns det inte lika mycket ;) men fråga igen dagen innan ;) jag älskar verkligen födelsedagar och julafton! Som ett litet barn! Jag brås på farmor när det gäller födelsedagar och julafton ;) 

Nej nu ska jag sova men jag lovar er att jag ska blogga med bilder och text på lördag på hästen och då även med ett namn ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback