Hästa plutt!

19:07:29 2014-01-22
Den här veckan är full av jobb och hästar! Jag jobbar alla dagar 9-15.30 och sen åker jag till stallet och rider! Igår red jag sandor för förmodligen sista gången. Han flyttar i morgon till ett nytt stall och det betyder då att jag har två hästar i två olika stall så det kändes bäst att bara rida en. Så numera kommer jag rida shiny och ha henne som min! En underbart söt 2,5 åring! I morgon kommer jag rida henne helt själv för första gången! Dvs utan att ägaren är med! Hon är ju inte inriden så det är stort! Och ska bli jätte kul! Ungefär samma tid som jag ska rida kommer Sandors ägare och hämtar honom! Så det blir väl lite blandade känslor eftersom han har varit min i ett halvår nu och han känner mig. Han har även jätte bra kompisar här. Så det ska bli lite tråkigt men det blir nog bra Tillslut ändå! 

Jag är även sjuk nu, vilket även hon som äger stallet är. Så mitt i allt måste hästarna fixas! Så eftersom jag mår mina dåligt så får jag fixa det! Men det går bra! Igår hade jag hjälp av mamma som mockade när jag red sandor sista gången! 

Här är min lilla plutta!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback