normalt igen?

19:34:05 2014-01-06
Slut på slapp dagar! I morgon blir det förmodligen jobb. Om jag blir bokad vill säga. Annars blir det en slapp dag även i morgon. Som vikarie behövs man väldigt lite under en sån här helg! Så vi får se!
 
Idag har jag i alla fall varit i stallet och ridit båda hästarna. Shiny en stund på banan och Sandor ut i skogen med en ny tjej och hennes häst som hon har på tillridning. Jag var inte där så länge alls men en liten stund är bättre än inget alls!
 
resten av veckan då? Jo den kommer se ut något åt det här hållet:
 
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba. Rida beroende på när jag slutar jobba.
Torsdag: Rida. Hovslagaren kommer.
Fredag: Jobba.
Lördag rida.
Söndag. Rida Sandor. Shiny iväg och löshoppa.
 
Sen ska jag såklart träffa Andreas också! Och där det står jobba är det inte ens säkert att jag får jobb så vi får se. Det kanske blir en riktigt slapp vecka i alla fall! Men även fast jag kanske inte ens får jobba i morgon så kommer jag sova jätte dåligt och oroligt! Men men jag sår sova på helgen!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback