Så söt!

16:11:15 2014-07-16
Idag när jag hade Valencia inne och skulle ge henne hennes mat i krubban så fastnade hon med grimman i en mutter som krubban satt fast med i väggen. Riktigt lyckat med tanke på att muttern inte stack ut något mer än den ska ;) i alla fall så lyckades hon dra ut muttern lite ur väggen så Maria gick och hämtade hammare och andra grejor för att fixa till det där. Vilket hon gjorde samtidigt som Valencia lugnt stod och åt sin mat. Så Maria bankade i väggen med hammaren och Valencia åt lugnt precis bredvid! Såklart hamrade inte Maria när V hade mulen dredvid! Hon är helt underbar den här hästen! 

Nu till helgen ska jag bo i stallet. Maria ska bort med sin familj på semester så då får jag vara djurvakt. Då ska jag spendera massor med tid med V ;) veckan därpå ska jag rida varannan dag innan fredag för då ska jag till Ullared med Linnéa! Vi stannar till lördag och åker då hem efter en lång dags shopping! Väl hemma ska jag bara packa om för att på söndag ta med mig V till Sara! Innan vi åker ska det ridas och packas massor som ska med! Där stannar vi tills på tisdag! Det ska bli jätte kul att få komma till Sara med V och rida med henne och nicko ;) 

Idag jag jag slagits med bilen och vattenslangen. Slipat lacken på bilen så att det har flugit damm runt mig och sen tvättat den så att jag blev dyngsur! Men det är sånt man får ta ;) jag har just nu paus och väntar på att bilen ska torka så ska jag fortsätta och börja lacka! Är riktigt bra på det här med bilar om jag får säga det själv ;) skämt å sido mamma står bredvid och säger hur jag ska göra ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback