Bra hjälp

14:47:01 2014-06-20
I morse åkte jag till stallet vid tio i åtta. När jag kom dit fick jag experthjälp av Musse och legolas att ge hästarna mat. 

Finger ivägen -.-




Sen har det vart massor med fölis mys och Valencia mys! Valencia fick en tur i skogen, en riktig mystur! Hon va ganska tittig i dag och spänd men när vi hade tagit galopp så var spändheten som bortblåst! Sen har vi mysit i stallet innan det va dags för mig att kolla över hagarna en sista gång innan jag skulle åka hem. Jag ska tillbaka om några timmar för kvällsmat och fylla på vatten ;) 

Hingsten va jätte glad att se mig med maten ;)

Gos med lilleputten 





Och mys med Valencia! Det är inte lätt alls att få en bra bild på henne från backen! Har man inte kameran framme står hon alltid med öronen framåt. Tar man fram den så åker dom åt sidan -.- ingen linslus direkt i det här fallet ;) 

V och jag har fått vara i lilla stallet de senaste dagarna. För i stora stallet är det massor med Hö ;) så hon har fått vara stor i lilla stallet ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback