Fullt upp

22:27:22 2014-06-19
Den här veckan har jag hunnit med massor och inget alls. Jag har hunnit åka till Jönköping och tillbaka, ett stopp i Gränna, äta äcklig mat på rasta, ridit, jobbat, skrattat med Linnéa, och lite till ;) som sagt fullt upp. Ridningen går väldigt mycket framåt! Vilket är jätte kul! Jag kan konstatera att Valencia numera klassas som inriden men grön ;) bokstavligt talat! Hon är grön på vissa ställen ;) är man vit så är man ;) så nu eftersom hon har varit jätte duktig de senaste dagarna ska hon få några dagar i skogen! Och på lördag ska jag till och med prova att rida barbacka! Om mamma kan följa med och fånga upp V om jag åker av ;) nej så ska vi inte säga! Det kommer gå jätte bra. Hon har väldigt sköna gångarter men det blir nog bara skritt ändå om jag ska kunna sitta kvar ;) jag har inte ridit barbacka på hur länge som helst men älskar det! På willow bodde jag ju barbacka. Gjorde allt utan sadel! Hoppade, dressyr och red ut! Men den balansen är som bortblåst -.- 

I morgon ska jag vara tidigt i stallet för att ge hästarna mat. Sen ska jag rida innan jag ska hem och duscha innan jag ska tillbaka till stallet och ge hästarna kvällsmat! Efter det ska jag ta med mig Caesar till Linnéa och Elvis (hennes hund) för en kväll med mat och skratt! 

Det börjar därför bli dags att lägga sig nu så att jag orkar upp till hästarna i morgon! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback