Hur kul som helst!

21:45:51 2014-06-08
Ja rubriken säger ju allt. Sara var ju här med sin häst i helgen och vi har haft jätte kul! Valencia har skött sig super trots ny häst och sällskap när vi red! Vilket vi aldrig har haft förut ;) eftersom det gick så bra är det min tur att komma till Sara med Valencia nästa gång ;) vi båda längtar redan! 

I morgon ska jag ta det lugnt först på förmiddagen innan jag ska ut till stallet. Hovslagaren kommer i morgon och ska sätta på V skor! Så kan vi rida ordentligt sen igen ;) efter det om jag hinner tänkte jag träna lite lydnad med henne! Blev väldigt inspirerad i dag när en annan inhyrd i samma stall hade väldigt bra disciplin på sina hästar! Efter det ska jag åka till markebäck och hälsa på willow! Hon har nämligen blivit inseminerad där och ska åka hem i morgon. Eftersom det är så nära kan man ju passa på att klappa sötnosen lite ;) 

På tisdag ska jag jobba och efter det ska jag ut till stallet och rida! Jag tänkte mig lite lösgörande grejer för hennes sidor! Hon är väldigt stel i ena sidan och eftersom hon är nyskodd då så kanske hon kan vara lite öm. Så jag tänker att vi då passar på med lösgörande i stället ;) 

Idag har jag bara legat i solen och känt mig som bränt fläsk ;) och det suns knappt alls -.- vad trött jag blir! Medan mamma, pappa och Johan har varit vid havet i dag för Johan har tävlat i segling, och kommer hem som pepparkakor -.- typiskt att de fick alla pigment och jag inga alls -.- men men ;) 

Här är lite bilder från helgen! 

V kollar in nya snyggingen ;)

Lika som bär! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback