Jobb

20:18:11 2014-06-04
Idag har jag jobbat hela dagen. Så när jag kom hem blev det en lugn stund framför tvn innan jag ställde mig och gjorde mat. I morgon kommer jag också jobba hela dagen men då blir det ingen lugn stund vid tvn när jag kommer hem inte! Först ska jag försöka hinna åka på en sommarfest på ett dagis jag har jobbat den senaste månaden men inte i morgon. Vilket faktiskt känns ganska tråkigt! Men jag blev bjuden på sommarfest av Både personal och barn i alla fall ;) 
Efter det ska jag ut till stallet och borsta V och mocka liten i väntan på att Sara ska komma med sin häst Nicko! 
Sen kommer det bli några dagar som kommer spenderas nästan bara i stallet! Söndag kommer bli en dag då jag bara är hemma och tar det lugnt! På måndag kommer hovslagaren så då ska jag ut till stallet igen ;) V ska få på sig skor på fötterna ;) skönt! Innan hovslagaren kommer ska jag hitta på något att göra med henne från marken ;) 

Jag känner nu när jag sitter med Spotify i datorn att jag måste skaffa premium igen! Jag har skjutit upp det alldeles för länge! Jag älskar ju musik och vill alltid ha med mig det! Har väl varit lite snål ;) men i morgon ska jag försöka hinna förbi affären och äntligen få Spotify i mobilen igen ;) 
Jag kände ju igår att allt var ganska tråkigt och kände mig väldigt nere men i dag är det bättre ;) jag känner mig gladare igen ;) så då kan musiken alltid få mig på ännu bättre humör ;) hoppas bara det fortsätter tills i morgon ;) 

Måste ju visa Vs födelsedags present ;) hon fyllde nämligen 6 år i söndags! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback