Måndag

22:02:36 2014-06-02
Början på en ny vecka. En vecka som känns ganska tung på något sätt. Tills jag och min kompis bestämde att hon ska komma med sin häst från Lidköping över helgen och rida med mig ;) då blev allt mycket bättre ;) Sara Va här i tre dagar flera veckan, torsdag till lördag. Då Johan och jag va själva hemma tänkte jag passa på att ha henne som sällskap! Och så blev det! Det blev mycket shopping, en tur till stallet, spa och picknick! Kul värre! ;) så bara det att hon kommer igen nu på torsdag gör allt mycket roligare ;) 
Förövrigt blir det jobb måndag till torsdag och sen såklart tid i stallet! Det ska ridas och fixas inför besöket på torsdag ;) i morgon följer Linnéa också med ut till stallet som sällskap. Mycket kompisar! Men det är bara bra! 
Nu när mamma och pappa va borta onsdag kväll till söndag kväll så kände jag hur stort behov jag har av kontakt med människor! Låter jätte konstigt men det är så ;) på söndagen va jag nästan helt själv hela dagen och då kändes det väldigt ensamt! Då tänker jag lite på när jag ska flytta hemifrån. Det ska bli jätte kul, spännande och skönt men samtidigt så kommer jag nog vara hemma stup i kvarten för en kram ;) 

Nu ska jag försöka sova inför ännu en jobbdag i morgon. I morgon är deg 7 och en halv timmes jobb medan det i dag va 8 och en halv. Så jobba får jag! Efter det ska jag sol sagt till stallet och rida och greja lite innan jag ska hem och kraschlanda i min säng! 

Godnatt 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback