Det sol får mig att må bra...

17:49:03 2014-03-31
Det som får mig att må bra är hästarna. Visst det blir mycket prat om det men ibland känns det som att det bara finns det att prata om. Det är mycket häst nu! I lördags va jag och shiny på våran första dressyrträning. Vilket gick jätte bra! Så våran andra blir redan på söndag! Och våran tredje på fredagen därpå ;) man får passa på nu en månad innan lillfian ska betäckas :) därför ska jag iväg och kolla på en häst på fredag som jag kanske ska ha under tiden! Så som sagt, mycket häst! 

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Jag är sjuk. Det är väl nytt kanske ;) men det blir så när man jobbar med små barn! Jag hade klarat mig riktigt länge och sen jobbade jag på ett ställe som jag inte har varit på på länge. Då smällde det till ;) så nu är jag jätte förkyld och orkar inte göra något alls!

Det är snart en månad kvar tills Lotta och jag åker mot London! Det ska bli så himla kul att få komma ut och göra något! Innan London händer ganska mycket! Dressyrträningar, ta hem häst om allt går bra, fylla år, ut på krogen, födelsedags firande m.m! Så det är fullt upp! Och det är bara på fritiden ;) sen är det massor med jobb också! 

Nu ska jag fokusera på att bli frisk så vi hörs när vi hörs ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback