London

23:21:41 2014-03-06
För bara några minuter sen bokade jag och Lotta en resa till London! Den 6 maj ska vi åka! Vi ska passa på att vara riktiga turister och åka dubbeldäckare och kolla på massor med saker som man ska se i London! Och såklart massor med shopping ;) sen får vi se hur det går att hitta när vi väl är där men det ordnar sig nog ;) vi kollade runt med Google street och inuti såg hotellet jätte fint ut men utanpå va det inte lika fint. Men vi ska ju bara sova där och hotellet hade fått jätte bra resentioner så det ska bli jätte mysigt att bo på hotell! Det har jag inte gjort på länge tänkte jag skriva fast jag va ju i Turkiet i höstas ;) fast då va det lägenhetshotell så jag är inte säker på att det räknas ;) i alla fall det sk bli super kul att göra något! Och London har jag velat åka till länge! Längtar som tusan nu! 

Såhär glad är jag ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback