Barnvakt

13:56:30 2014-05-24
Idag är en hästfri dag för mig! Först har jag varit barnvakt nu på förmiddagen. Och nu ska jag och familjen åka ut till koviken och sola och bada! I kväll ska jag och mamma på olerys och äta lite som en morsdagspresent :) jag bjuder alltså ;) 






Igår efter jobbet så kol Linnéa till mig för picknick! Jätte mysigt med baguetter, ost, kex, jordgubbar och vindruvor! Jag har nog inte varit på picknick sen jag va liten ;) så det va jätte mysigt! 




I morgon ska jag kanske ta hästarna på morgonen. Fodra och ge alla vatten och sånt :) sen ska jag rida och förhoppningsvis får jag med mig Linnéa ut för lite sällskap! 

I torsdags när jag va i stallet så va det så himla varmt så jag tog en skrittur ut! Jätte härligt! Jag red ut helt själv för första gången! Vi såg nya hästar som hon aldrig har sett och när de kom galopperande bakifrån så kollade hon bara på dom och pratade lite med dom ;) super duktig! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback