Bilderna?

22:31:22 2014-05-15
Jag lovar bilderna från London kommer! Men jag har jobbat heltidsvecka från och med i måndags och tre veckor framåt så jag är helt slutkörd av att gå upp vid fem halv sex varannan dag! Jag är van med att gå upp vid sju-åtta annars När jag blir bokad på jobb dag för dag! För att förtydliga för som som kan tänka lite fel och inte vet så jobbar jag som vikarie. Jag får lägga mig tillgänglig när jag kan och hoppas på att bli bokad. Det är sällan jag blir bokad en hel vecka med heltidstider men nu är jag bokad för en och samma person tre veckor framåt. Vilket är jätte skönt! Det är väldigt ovisst att inte veta dagen innan vart man ska vara annars! Så de här veckorna ska jag njuta av! Även gast jag är super trött på kvällarna! 
Då kanske ni tänker: hur hinner jag med Valencia då när jag jobbar heltid? Jo såhär hinner jag med: det är ljust till tio på kvällen ;) nej men jag åker ut till henne ungefär varannan dag plus eller minus :) jag kan ju inte rida henne så hårt eller för tätt eftersom hon inte är riden mycket alls innan. Hon måste bygga upp muskler och kondition innan vi kan sätta igång. Och såklart lära sig grunderna! Men vi har kommit en jätte bra bit påväg! Idag gjorde vi galoppfattningar två gånger i båda varven! Hon börjar förstå mer och mer vad jag menar med galoppskänkeln. Och för er som inte vet så är galoppskänkeln något man gör för att fatta galopp ;) 

Nej nu ska jag sova så att jag orkar jobba 9-17, hänga med på after work och sen träffa Linnéa efter det ;) 
Godnatt allihopa :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback