En mil

00:50:00 2014-05-25
Efter att ha varit barnvakt, varit i koviken, ätit på olerys, gått tre km och cyklat 1 mil så ska jag äntligen gosa ner mig i min sköna säng och sova som en stock. Jag är hur trött som helst nu! Jag kom hem från cykelturen för tio minuter sen så ni kan ju tänka er att jag är trött ;) mamma och jag cyklade tokiga som vi är ;) kändes jätte bra att jag är ganska mörkrädd också att cykla runt tolvslaget mitt i skogen vissa delar ;) men jag blev varken dödad eller våldtagen ;) 

I morgon ska jag försöka ta det lugnt. Det skulle ju va en sån dag i dag då jag inte gjorde något alls men så blev det ju knte... Jag ska till stallet på eftermiddagen och tömköra Valencia tänkte jag. Linnéa följer med som sällskap ;) 

Här är två bilder från cykelturen! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback