Hemma!

20:01:35 2014-05-12
Nu är jag äntligen hemma från London! Det säger jag två dagar för sent men jag va så trött i lördags och i söndags fick jag migrän så jag kunde inte skriva något. Idag har jag bara, eller inte bara bara, ont i huvudet så idag kan jag skriva lite i alla fall ;) 

Vi har hunnit med massor! Se big ben, parlamenthuset, åka London eye, Harrods, gå på tower bridge, gå på picadilly cirkus, gå på Trafalgar squere, gå på London aquarium, Madame Tussauds, Harry Potter museum och massor av shopping! Så vi har hunnit med massor! 
Jag har många bilder att visa men ni får några nu. Jag har inte laddat över bilderna från kameran än så de från mobilen får duga ;) 

Igår va jag ute hos Valencia! Hon shaps ute i regnet och frös så jag tog in henne så fort jag klev ur bilen och torkade henne med en handduk tills hon bara va fuktig. Sen satte jag på henne ett täcke för att hon skulle torka helt och borstade under tiden benen och torkade dom torra. Sen när jag va klar med det så borstade jag hennes man och svans. Och vid det laget va hon helt torr på testen av kroppen och hon hade slutat skaka ;) så då borstade jag hela henne och satte sen på henne ett regntäcket och släppte ut henne igen! Så nu hoppas jag att hon ska slippa frysa! Stackaren :( jag ska dit i lorgon och då blir det nog förhoppningsvis lite ridning ;) 


London aquarium 






Tower bridge 


The makig of Harry Potter 












Harrods


Sherlock Holmes! 

Madame Tussauds 













Mycket god mat med vissa undantag såklart ;) 






Den här är så rolig! Det är en "rull väg" 😂


Sen såklart bilder på V! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback