Pirrigt

20:49:07 2014-05-05
Nu ska jag strax lägga mig och sova. Klockan står på 01.00. Då bär det av mot Arlanda med Lotta och London! Det ska bli super kul! Fem dagar i London! Det kommer bli massor med shopping och grejer att göra! Vi kommer hem på lördag vid två och då blir det sängen som gäller när jag kommer hem! Sova kan man göra när man inte är på semester ;) 

Idag kom Suzanne (valemcias mamma ägare) och kollade när jag red! Vilket gick jätte bra! Jag red i skritt trav och galopp! Andra gången hon galopperar med någon på ryggen och hon sköter sig jätte bra! Utan hjälp från backen i dag dessutom, jag vara drev på och gjorde fattning ;) så nu kan jag åka till London med gott samvete ;) nu ska jag hoppa i säng! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback