Soligt

21:30:54 2014-05-18
Gud vilken härlig dag det har varit i dag! 
Jag vaknade vid tio efter att ha tvingar mig själv att somna om. Fick då ganska snart ett telefonsamtal om Johan som hade glömt flytvästen hemma när han skulle segla ;) så jag fick åka ner med den åt honom och stannade och kollade när han seglade en stund. Sen när jag kom hem tog jag med mig Caesar på en promenad ner till stan för att äta glass för att sen gå till båthamnen och kolla på Johan igen. Men när vi kom fram till Johan så stod han och väntade på att pappa skulle komma och hämta honom så då åkte jag och Caesar med hem. Det va så himla varmt för Caesar att gå så det blev många stopp för att svalka tassarna i vatten! Men när han hade fått glass blev det bättre ;) 
Efter det så drog jag på mig bikinin och la mig för att sola. När jag la mig på mage så somnade jag och vaknade igen när solen var bakom molnen. Så jag hann även med en middagslur ;) nu på kvällen har jag varit barnvakt åt Isak! En riktig liten busunge! Han bara skrattar ;) 

Och nu ska jag strax hoppa ner i min underbara säng och sova innan klockan ringer i morgon för jobb. 
På eftermiddagen/kvällen ska jag till stallet och kanske rida ut med en annan som har sin häst där. Men vi får se ;) kul med lite sällskap ;) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback